• Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje właścicieli pojazdów, iż od dnia 01 stycznia 2021 r. przywrócony zostaje obowiązek: 1. zawiadamiania o  nabyciu lub zbyciu pojazdu, zarejestrowanego na terytorium Polski, w terminie nieprzekraczającym 30  dni od jego nabycia lub zbycia; 2.  zarejestrowania pojazdu sprowadzonego  z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej, w terminie 30 dni od jego sprowadzenia.
  • UWAGA !!! Szczególne zasady obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta. Przeczytaj szczegółowe informacje.

Kontakt

Biuro Obsługi Mieszkańców

czynne: poniedziałek - piątek 8.00 - 17.00


Punkty Informacyjne:

Pasaż K. Rudowskiego 10 - (44) 732-77-01
ul. Szkolna 28 (wejście A) - (44) 732-18-00
ul. Szkolna 28 (wejście B) - (44) 732-18-01

email: e-urzad@piotrkow.pl
 

Bezpłatna infolinia
0 800 241 251


Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Urzędu Miasta*


*Akceptowanymi formatami plików dołączonych do formularzy elektronicznych są: DOC, RTF, XPS, XLS, ODS, ODT, ODP, DOCX, XLSX, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PNG, PDF, ZIP. Rozmiar załącznika w przypadku usług centralnych nie może przekraczać 3,5 MB. Dla usługi centralnej "Pismo ogólne do podmiotu publicznego" została uruchomiona możliwość przekazywania dużych plików (o rozmiarze do 500 MB). (stan na listopad 2015 r.).

Adres skrytki ESP Urzędu Miasta na ePUAP: /5w837chbcv/skrytka

Urząd Miasta przyjmuje również dokumenty na następujących nośnikach:

  • dysk CD (CD-RW) lub DVD (DVD-RW),
  • pamięć flash,
  • dysk USB.
     
Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja


Pokaż Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego na większej mapie
Proszę określić gdzie leży problem:
5 + 9 =
Link
5 + 9 =